Nutiklass OÜ missiooniks on tutvustada lastele läbi animatsiooni ja mängude programmeerimise algtõdesid, näidata tänapäeva tehnoloogia toimimist ja sütitada huvi IT valdkonna vastu juba varases nooruses.

IGAST LAPSEST võib saada KEEGI, kui ta ÕPIB ja kui ta JULGEB!

Veronika Kaur –  huviringi juhendaja

Kuna mul on kodus kaks last, kellele meeldib väga programmeerida, siis olen veendunud, et programmeerimine avardab laste mõttemaailma, arendab analüütilist ja süsteemset mõtlemist ning veel mitmeid muid oskusi.

Töökogemus Eestis: müügijuhi asetäitja, inglise keele õpetaja (4-8 aastased lapsed), koolitusjuht, kvaliteedijuht, arendusjuht. Viimase töökoha olulisemad saavutused Tartu LV linnamajanduseosakonna ühistranspordi kvaliteedi-  ja arendusjuhina: elektroonilisele piletisüsteemile üleminek, mobiiltelefoni automaattuvastusega piletimüügisüsteem Jiffi jõudis suure testgrupiga testimisfaasi, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi juhtimisel sai loodud pankade jt esindajatega ühistranspordis rahvusvahelistele standarditele vastava kontaktivaba maksete (pangakaardi) kasutuselevõtuks dokumendid.

Suvekuud möödusid ülikooliõpingute ajal enamasti väljaspool Eestit töötades (Soomes, Saksamaal, Itaalias, Hispaanias).

Esimesest klassist alates olen õppinud erinevates koolides kokku 28 aastat, seega pean ennast elukestvaks õppijaks. Viimane eriala sai kiitusega lõpetatud 2015. aastal: Kivi- ja betoonkonstruktsioonide ehitus (pottsepp).

Mulle on alati meeldinud endale ja teistele väljakutseid esitada. Pean oluliseks, et lapsed usuksid oma võimetesse, ei annaks pingutamist nõudvates situatsioonides kergelt alla ja saavutaksid alati eesmärgi.

Aleksander Tamme – huviringi juhendaja

Aleksander alustas oma õpinguid Tartu Miina Härma Gümnaasiumis, jätkas Tartu Hugo Treffneri Gümnaasiumis ja hetkel on käsil Tartu Ülikooli lõpetamine informaatika erialal. 

Aleksander on selline noormees, kelle kohta kuuleb teistelt ainult kiidusõnu, k.a tema emalt ja vennalt, aga ise jääb ta enda suhtes enamasti väga tagasihoidlikuks.

Ta on äärmiselt kannatlik, suudab rahulikuks jääda igas olukorras, naudib õppimist ja meeldib ka teisi õppimispisikuga nakatada.  

Ta on ise öelnud järgmist: ” Olles viimased 14 aastat olnud koolisüsteemis sees, oman head ettekujutust, mida tehakse hästi ja mida tuleks teha veelgi paremini. Tunnen, et õpetades leian hea kombinatsiooni sellest, mida õpilased ise tahavad teha ja mida neil oleks vaja teada. Õppimise juures on kõige toredam hetk see, kui käib klõps, pirn peas läheb põlema ja tekib arusaamine, kuidas asjad töötavad. Leian, et just seda hetke taga ajades on õppimine põnev tegevus.” 

Helina Tamme – huviringi juhendaja

Helinat on viimased 5 aastat ümbritsenud tööl olles 1,5 kuni 7 aastased lapsed. Ka Nutiklassis juhendab ta kõige nooremaid.

Helina on inimene, kellega võib julgelt luurele minna. Tema suust ei kuule kunagi virisemist. Ta on julge, töökas, iseseisev ja tema näol särab alati naeratus.

Helina tugevusteks on teiste julgustamine ja toetamine. Optimismi ja tegutsemistahet on temas peidus mitme inimese jagu. Helina näeb nii puid kui metsa. Eelnevalt omandatud teadmisi ja kogemusi suudab alati praktikas rakendada.

Olles endale seadnud eesmärgi, saavutab ta selle alati ja kunagi ei jäta alustatud tegemisi pooleli, ükskõik kui raske see ka poleks. Seda ootab ta ka lastelt.


Meile meeldib lapsi arendada, juhendada ja süstida neisse eneseusku. On võrratult hea tunne näha, kuidas lastel läheb silm särama kui nad kogevad eduelamust, kui nad saavad millegi suurega hakkama ning ütlevad: sul oligi õigus, ma saingi ise sellega hakkama, ma ise ka ei usu seda.

Lähtume põhimõttest, et laste eest ei tohi midagi ära teha, millega nad saaksid ise hakkama. Julgustame lapsi tegema pidevalt midagi, mida nad pole veel teinud, toetades laste olemasolevate ja uute oskuste ning iseseisvuse arengut.

Oleme veendunud, et kui on olemas tahe, siis on alati selleks olemas ka võimalus – tuleb ainult julgeda ja pingutada oma eesmärkide saavutamise nimel.